معاونت دانشجویی
 
EnAr ورود 0

راهنمای استفاده از اتوماسیون تغذیه

راهنمای استفاده از اتوماسیون تغذیه

 

"راهنمای استفاده از اتوماسیون تغذیه"

کارت تغذیه مجوز استفاده متقاضی ازخدمات تغذیه دانشگاه می باشد این کارت از جنس pvc و چند منظوره بوده که اداره آموزش از آن به عنوان کارت دانشجویی استفاده می نماید.

راهنمای فعال نمودن کارت تغذیه:

دانشجویان باید به محض دریافت کارت به اداره تغذیه مراجعه و با ارائه آن به اپراتور تغذیه کارت را برای انجام خدمات تغذیه فعال نماید.در صورت مفقود یا غیر قابل استفاده شدن کارت تغذیه ،دانشجویان از اداره آموزش می توانند مجددا کارت مذکور را دریافت و نسبت به فعال نمودن آن اقدام نمایند .

راهنمای ورود به سامانه تغدیه:

- متقاضی باید پس از ورود به صفحه اصلی دانشگاه به آدرس hormozgan.ac.ir بر روی گزینه سامانه اتوماسیون تغذیه کلیک نموده و با تایپ شماره دانشجویی یا شماره پرسنلی در کادر نام کاربری وتایپ لاتین حرف اول اسم و عدد یک تا هشت در کادر رمز عبور به فایل تغذیه خود وارد شود .

توضیح : این رمز عبور برای اولین بار توسط اداره تغذیه برای متقاضیان تغذیه تعریف شده که دانشجویان باید پس از ورود  از گزینه تغییر رمز نسبت به تغییر آن اقدام نمایند .

راهنمای افزایش اعتبار اینترنتی:

متقاضی پس از ورود به فایل تغذیه ای خود می تواند با انتخاب گزینه افزایش اعتبار وارد درگاه بانک ملی شده ومبلغ واریزی خود را در کادر مربوطه نوشته وگزینه پرداخت راکلیک نماید  .پس از انجام مراحل مذکور صفحه پرداخت وورود به درگاه برای او  فعال گردیده که باید اطلاعات بانکی خود را وارد نماید پس از تکمیل اطلاعات درخواستی بانک ملی باید برروی گزینه پرداخت کلیک نماید ودر نهایت با تایید گزینه تکمیل فرایند خرید عملیات بانکی خود را ثبت نماید.

راهنمای رزرو اینترنتی:

متقاضی پس از ورود به فایل تغذیه ای خود می تواند با کلیک بر روی  گزینه  رزرو غذا از گزینه هفته، روزهای مورد نظر خود را مشخص نماید، سپس با ثبت عدد 1 در کادر تعداد غذا و تعیین شماره سلف مورد نظر، غذای خود را از کادر برنامه غذایی انتخاب و در پایان با کلیک برروی گزینه تایید عملیات، رزرو غذای خود را ثبت نماید .

لازم به توضیح است ایام رزرو غذا از شنبه لغایت چهارشنبه هر هفته حداقل تا 48 ساعت قبل از وعده مورد نظر امکان پذیر می باشد.

* شماره تماس اداره تغذیه در صورت نیاز: 07633711086

                                                                                                                                                                                      اداره تغذیه دانشجویی

0   0
بازدید امروز: 3    بازدید کل: 2299
captcha