دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

برگزاری آزمون استخدامی شركت پالايش نفت لاوان در دانشگاه هرمزگان

برگزاری آزمون استخدامی شركت پالايش نفت لاوان در دانشگاه هرمزگان

برگزاری آزمون استخدامی شركت پالايش نفت لاوان در دانشگاه هرمزگان

دکتر محمدصادقی، سرپرست دانشگاه هرمزگان به همراه دکتر احمد مرادی، نماینده مردم شریف هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در  دومین روز برگزاري آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان، ضمن بازدید از مراحل آزمون که در دانشگاه هرمزگان برگزار شد، از دست‌اندرکاران برگزاری این آزمون تقدیر و تشکر نمود و از نزدیک در جریان روند برگزاری آزمون قرار گرفت.
دکتر صادقی، با اشاره به لزوم  اجراي عدالت در آزمون  های استخدامی و رعايت شايسته‌سالاری بیان داشت:  دانشگاه هرمزگان به پشتوانه تجربه موفق چندین ساله در برگزاری آزمون‌های استخدامی،  آمادگی لازم برای برگزاری آزمون‌های استخدامی واحدهای مختلف صنایع موجود در استان را دارا می‌باشد.
وی افزود: به‌منظور نقش‌آفرینی در سطوح ملی و فراملی، رویکردها و سیاست‌های دانشگاه  را به سمت ارتباط دقیق و هدفمند دانشگاه  با بخش‌های مختلف جامعه، در حوزه‌های مختلف  و کمک به حل مسائل آن‌ها در این دوره مطرح و برنامه‌ریزی نموده ایم.
شایان‌ذکر است آزمون استخدامی شرکت پالایش نفت لاوان طي‌ 2 روز با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتی برگزار می‌شود. در اين آزمون 2 هزار و 500 نفر باهم رقابت مي‌كنند كه از اين تعداد  64 نفر   در شرکت پالایش نفت لاوان مشغول به کار خواهند شد.

 

 

0   0
بازدید امروز: 1    بازدید کل: 1217
captcha