دانشگاه هرمزگان
ارتباط‌باصنعت آزمایشگاه مرکزی کتابخانه مرکزی هیأت علمی مجتمع دانشگاهی میناب آموزش های آزاد نهاد رهبری
EnAr ورود 0

به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه هرمزگان و همکاران حراست دانشگاه با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)

تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه هرمزگان و همکاران حراست دانشگاه با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)
در آستانه نیمه شعبان سالروز میلاد امام دوازدهم شیعیان حضرت مهدی موعود (عج) و گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، دانشگاهیان دانشگاه هرمزگان و همکاران حراست دانشگاه با حضور در گلزار شهدای این دانشگاه ضمن غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدا با قرائت فاتحه و اهدای گل به قبور مطهر آنان ادای احترام کردند.

نام گذاری روز ۱۵ شعبان میلاد حضرت امام زمان (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات و نیروهای حراست در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است. یکی از بارزترین خصوصیات حضرت مهدی موعود(عج) این است که حکومت عدل جهانی به رهبری آن حضرت و با حضور و همّت و نقش‌آفرینی «مستضعفان» تشکیل می‌شود. این خصوصیت، همان است که در کلام و پیام امام خمینی (ره)، بسیار مورد توجّه بود و ایشان به طور مکرّر با تعبیراتی از قبیل مستضعفان، محرومان، پابرهنه‌ها و کوخ نشین‌ها از این قشر مهم، ولی فراموش شده، یاد می‌کردند و بر ضرورت خدمت به آنها تاکید داشتند. از همین روست که روز نیمه شعبان «روز سربازان گمنام امام زمان» نام گرفته است.

6
بازدید امروز: 4    بازدید کل: 880